W bezpiecznej odległości,
ale zawsze z Wami.

Bezpieczeństwo w BMW.

W bezpiecznej odległości,
ale zawsze z Wami.

Drodzy Klienci,

Wiemy, że w obecnej wyjątkowej sytuacji istnieją ważniejsze tematy niż motoryzacja. Dla BMW zdrowie pracowników, partnerów i Was – naszych Klientów – to kwestia priorytetowa. Dlatego wdrożyliśmy szereg środków zaradczych oraz przygotowawczych, solidarnie dbając o Wasze i wspólne bezpieczeństwo.
Jednocześnie chcemy Was zapewnić, że jesteśmy nadal do Waszej dyspozycji. Nasz salon i serwis pozostaje otwarty, przy zachowaniu dodatkowych środków sanitarnych i bezpieczeństwa. Aby ułatwić Wam przestrzeganie zalecanego minimalizowania kontaktów, wprowadzamy także szereg dodatkowych rozwiązań komunikacji online i zdalnej.
W tych trudnych chwilach wciąż służymy Wam tak, jak potrafimy najlepiej. Mamy nadzieję, że BMW dostarcza Wam radości każdego dnia, nawet w tych wyjątkowych okolicznościach.

Bądźcie bezpieczni. Zespół Dealer Sikora Bielsko-Biała.

Ostatnia aktualizacja: 04.09.2020

W bezpiecznej odległości, ale zawsze z Wami.

Nowe zasady funkcjonowania salonu i serwisu BMW.

  • Mając na celu bezpieczeństwo i troskę o naszych Klientów w obecnej sytuacji epidemiologicznej, przy jednoczesnym dotrzymaniu warunków handlowych dotyczących gwarancji oraz pakietów serwisowych i naprawczych, zdecydowaliśmy wprowadzić poniższe udogodnienie:

    We wszystkich samochodach, w których gwarancja nowego samochodu / ważność pakietu BRI skończyły się po 16 marca 2020, będzie możliwość późniejszego bezpłatnego wykonania i rozliczenia tych usług, w terminie do 31 maja 2020. W wypadku pakietu BRI przebieg 200 000 km nie może zostać przekroczony.

    W przypadku pakietów BSI, powyższa możliwość dotyczy jedynie przedłużenia okresu ważności pakietu. Przebieg 100 000 km nie może zostać przekroczony.

    Przykładowe sytuacje.

    • Gwarancja mojego BMW skończyła się 25 marca 2020 r., jednak 2 kwietnia wykryłem usterkę, która podlega naprawie gwarancyjnej. Czy mogę zgłosić się do Serwisu BMW, w celu wykonania naprawy gwarancyjnej?


      Tak. Zgodnie z powyższym zapisem, Klient może zgłosić się do Serwisu na naprawę gwarancyjną do 31 maja 2020 r, która zostanie wykonana bezpłatnie, zgodnie z zasadami gwarancji.

    • Ważność mojego pakietu BRI skończyła się z dniem 23 marca 2020 r., jednak panująca sytuacja uniemożliwiła mi pojawienie się w serwisie w celu wykonania przeglądu. Czy mogę zgłosić się do Serwisu BMW, aby wykonać czynności zgodne z zasadami pakietu BRI?


      Tak. Zgodnie z powyższym zapisem, Klient może zgłosić się do Serwisu (do 31 maja 2020 r.) na wykonanie czynności zgodnych z pakietem BRI o ile nie przekroczył przebiegu 200 000 km.

    • Ważność mojego pakietu BSI skończyła się z dniem 23 marca 2020 r., jednak panująca sytuacja uniemożliwiła mi pojawienie się w serwisie w celu wykonania przeglądu. Czy mogę zgłosić się do Serwisu BMW, aby wykonać czynności zgodne z zasadami pakietu BRI?


      Tak. Zgodnie z powyższym zapisem, Klient może zgłosić się do Serwisu (do 31 maja 2020 r.) na wykonanie czynności zgodnych z pakietem BSI o ile nie przekroczył przebiegu 100 000 km.

Poproś o kontakt lub ofertę.

Zgoda na komunikację marketingową

Chcę otrzymywać komunikację marketingową od Sikora AC Sp. z o.o. za pośrednictwem
Wnioski o wprowadzenie zmian w zakresie oświadczenia o wyrażeniu zgody oraz prawo do wycofania zgody

Aktualności.